مقدمه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقدمه
نوشته شده در پنج شنبه 27 خرداد 1395
بازدید : 56
نویسنده : .

خب خب خب سلام مقدمه داستان جدیدمو آوردم بفرمایید

نام داستان:اسم داستان رو خودتون بگید بهترینش انتخاب میشه

ژانر یا سبک:ماجرایی کارآگاهی

نویسنده:من دیگه!

کی شروع میشه:وقتی داسان فوق سری تموم شد

تعداد قسمت ها:الله الاعلم!

شخصیت اصلی:من و پاملا و فلاویا و جودی(جودی رو شما نمیشناسید دوست خودمه!)

درمورد چیه: به فلاویا و پاملا و جودی ماموریت داده میشه که به یه قصر قدیمی که محل مرگ مردی به اسم (جونیور هارد) بوده برن و توسط مردم شایعه شده بوده که این قصر محل رفت و آمد ارواحه ولی پاملا و فلاویا به این حرف توجه نمیکنن و....

کجا نوشته میشه:.......ندونید بهتره ولی بدونین که توی وب من نوشته نمیشه

افراد داستان:خودم میارم اگه دیدین که نیستین یعنی که.....

بنر داستان:درحال ساخت می باشد:/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: