تروخداااااااااااااااا.....................
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تروخداااااااااااااااا.....................
نوشته شده در سه شنبه 19 آبان 1394
بازدید : 104
نویسنده : .

بچه ها این قالب رو خوب تماشا کنین ببینین هر کی بگه این قالب رو از کجا باید گیر بیارم12تا نظر می دم بهش......خواهش می کنم بگید من شدیدا بهش نیاز دارم و تا وقتی که پیداش نکنم پستی تو این وب قرار نمیگیره!.......میدونم ربطی به وب نداره ولی اگه به دست نیارمش ممکنه وبو حذف  کنم و حتی دیگه از نت برم.....!تروخدا بگین از کجا پیداش کنم....اینم عکس پس زمینه قالبه:




:: برچسب‌ها: تروخدا , ضروری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: